
Βραβεύτηκαν στην Καβάλα αθλητές της Αλεξανδρούπολης που διακρίθηκαν το 2019!
Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η βράβευση των Αθλητών και Αθλητριών Στίβου της Περιφέρειας μας. Η τιμητική αυτή εκδήλωση υλοποιήθηκε από την Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Ανατολικής








