Μια εντεκάδα ανανεώσεις έφτασε η Αθλητική Ένωση Θράκης που μετά τους Κ. Τυριάκη, Σιδηρά, Σεβδίλη, Χρ. Τυριάκη, Αλή Ερτορούλ, Ζιπίδη, Χασάνογλου, Τουμπάρη και Χατζηνικολαίδη προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της και με τους νεαρούς Παντελή Δεληωρίδη και Βασίλη Δερμεντζόγλου που θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν για πρώτη φορά στην Γ’ Εθνική
Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:

Συνεχίζει για τέταρτη χρονιά ο Παντελής Δεληωρίδης στην Αθλητική Ένωση Θράκης.
Ο 21χρονος μέσος αποτελεί ένα σταθερό μέλος της ομάδας μας, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων της, με τη συνέπεια και την αγωνιστική του παρουσία.
Ήρεμος στο παιχνίδι του, με καθαρό μυαλό και δυνατό σουτ, δίνει πάντα τον καλύτερό του εαυτό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη λειτουργία της ομάδας σε κάθε αγώνα.
Καλή αγωνιστική χρονιά Παντελή! 


Ο Βασίλης Δερμεντζόγλου θα αγωνιστεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Αθλητική Ένωση Θράκης.
Ο 18χρονος εξτρέμ είναι ένα από τα νεότερα μέλη της ομάδας μας και εξελίσσεται διαρκώς. Αφοσιωμένος σε ό,τι κάνει, προτιμά να μιλά μέσα από την προσπάθειά του στον αγωνιστικό χώρο.
Με διάθεση, συνέπεια και όρεξη για δουλειά, αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας.
Βασίλη καλή αγωνιστική χρονιά!

Ο 18χρονος εξτρέμ είναι ένα από τα νεότερα μέλη της ομάδας μας και εξελίσσεται διαρκώς. Αφοσιωμένος σε ό,τι κάνει, προτιμά να μιλά μέσα από την προσπάθειά του στον αγωνιστικό χώρο.
Με διάθεση, συνέπεια και όρεξη για δουλειά, αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας.
Βασίλη καλή αγωνιστική χρονιά!