Search

Εκδήλωση στο Βελιγράδι για την προώθηση του οινοτουρισμού από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Μια ιδιαίτερα σημαντική δράση προβολής του κλάδου του οινοτουρισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Hyatt στο Βελιγράδι της Σερβίας.

Απώτερος στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της οινικής και γαστρονομικής ταυτότητας της Περιφέρειας ΑΜ – Θ, η οποία αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους Σέρβους.

Τουριστικοί πράκτορες καθώς και διακεκριμένοι Σέρβοι δημοσιογράφοι από τον χώρο της γαστρονομίας και του τουρισμού, ενημερώθηκαν για την τεράστια δυναμική της Περιφέρειας ΑΜ – Θ στον τομέα του οίνου και για το πλήθος των οινοτουριστικών εμπειριών που προσφέρει.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν οινοτουριστικά προϊόντα της Περιφέρειας ΑΜ – Θ, καθώς και τοπικές παραδοσιακές γεύσεις που συνδυάζονται με το κρασί, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της οινικής και γαστρονομικής κληρονομιάς του τόπου.

Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Γιώργος Παναγόπουλος, απηύθυνε χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους τονίζοντας τη στρατηγική σημασία του οινοτουρισμού για την ανάπτυξη της περιοχής και τη σημασία της προώθησης του συγκεκριμένου προϊόντος στους Σέρβους επισκέπτες.

Η Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜ – Θ, παρουσίασε τις φημισμένες οινικές διαδρομές της Περιφέρειας, προσφέροντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τους τοπικούς αμπελώνες και τα φημισμένα οινοποιεία.

Ακολούθησαν συζητήσεις και επαφές δικτύωσης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ειδική προβολή και δοκιμή (winetasting) διάσημων κρασιών της περιοχής.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο Αντώνιος Κατεπόδης, γενικός σύμβουλος Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Βελιγράδι, Γεώργιος Κακούτης, επικεφαλής του Γραφείου ΕΟΤ στο Βελιγράδι, καθώς και ο Γεώργιος Περράκης, εκπρόσωπος του Γραφείου Τύπου της Πρεσβείας.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και υλοποιείται στο πλαίσιο της καμπάνιας “Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα”. Η καμπάνια έχει ως στόχο την προώθηση και ανάπτυξη του οινοτουρισμού της περιοχής, ενώ παράλληλα επιδιώκει την ενσωμάτωσή του στις τουριστικές προσφορές που απευθύνονται στους Σέρβους επισκέπτες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, οι Σέρβοι δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και την οργάνωση των ταξιδιών τους, προτιμώντας κοντινούς, οικονομικούς και παραθαλάσσιους προορισμούς, με την Ελλάδα να αποτελεί κορυφαία επιλογή.

Πηγή: ertnews.gr

Share it