Την δεύτερη νίκη της καριέρας του πανηγύρισε ο Σέρχιο Πέρεζ εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της Ρεντ Μπουλ και με αρκετή δόση τύχης. Δεύτερη σερί καλή εμφάνιση για τον Φέτελ που συνδυάστηκε με την δεύτερη θέση ενώ το πόντιουμ έκλεισε ο Πιέρ Γκασλί. Φερστάπεν και Χάμιλτον δεν πήραν βαθμό διατηρώντας την μεταξύ τους διαφορά ενώ ο Μπότας απογοήτευσε με την απόδοσή του.
Παρά το γεγονός ότι ο Λεκλέρ είχε εξασφαλίσει την pole position το Σάββατο το έργο του να διατηρηθεί στην πρώτη θέση θα ήταν δύσκολο, πράγμα που αποδείχτηκε από τέλος του δεύτερου γύρου όπου έχασε την πρωτοπορία από τον Χάμιλτον χωρίς την χρήση DRS. Με την έναρξη των πιτ στοπ, και με τον Μπότας να βρίσκεται μακριά από την πρώτη τριάδα, η Ρεντ Μπουλ έκανε την στρατηγική της και κατάφερε μαζί με την χρονοβόρα αλλαγή ελαστικών του Χάμιλτον να φέρει τα μονοθέσιά της στην πρώτη και δεύτερη θέση. Οι επόμενοι γύροι βρήκαν τον Βρετανό πιλότο να προσπαθεί να επιτεθεί στον Πέρεζ χωρίς καμία επιτυχία. Η εγκατάλειψη του Στρολλ δεν δημιούργησε αλλαγές μιας και η είσοδος των πιτ ήταν κλειστή οπότε οι ομάδες δεν θέλησαν να πάρουν το ρίσκο όταν άνοιξε λίγο πριν την απόσυρση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα. Το σκηνικό ήταν το ίδιο και ο Φερστάπεν έδειχνε ότι θα πάρει την νίκη. Ένα κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό οδήγησε το μονοθέσιο του στον τοίχο. Η κόκκινη σημαία βγήκε στην πίστα και μόλις μαζεύτηκαν όλα τα συντρίμμια θα ξεκινούσε ένας αγώνας δύο γύρων. Με τα κόκκινα φώτα να σβήνουν για δεύτερη φορά, ο Χάμιλτον έκανε την κίνηση του στην πρώτη στροφή, αλλά τα μπαρουτοκαπνισμένα φρένα του και το γεγονός ότι άργησε να βάλει το πόδι του στο φρένο τον έφεραν στην θέση του να μην μπορέσει να πάρει την στροφή. Ο Πέρεζ εξασφάλιζε έτσι την πρώτη θέση την στιγμή που Γκασλί και Λεκλέρ πάλευαν για μια θέση στο πόντιουμ με τελικό νικητή τον Γάλλο.
Οδηγός της ημέρας ανακηρύχθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ ενώ τον βαθμό του ταχύτερου γύρου δεν πήρε κανένας μιας και αυτός καταγράφηκε από τον Φερστάπεν.