Search

Tι περιμένουμε να δούμε στην F1 το 2021!

Με το πέρας και των πρώτων ελεύθερων δοκιμαστικών η γενική εικόνα, τουλάχιστον για το πρώτο κομμάτι της σεζόν, δημιουργήθηκε και το SportsAddict σας την παρουσιάζει.

Στο ευρύτερο πλαίσιο τα πράγματα που άλλαξαν ήταν λίγα και μάλλον οι συνέπειες στο άθλημα θα αργήσουν λίγο να φανούν. Το ανώτατο όριο χρημάτων που μπορεί να σπαταλήσει μια ομάδα ορίστηκε στα 145εκ. χωρίς βέβαια να συμπεριλαμβάνονται πολλά πράγματα σε αυτό όπως οι μισθοί των οδηγών. Είναι μια πρώτη προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά των ομάδων. Τα ελαστικά βελτιώθηκαν σε σχέση με πέρυσι ,σύμφωνα με την Πιρέλι, μετά και από τις πολλές αστοχίες στο περσινό Βρετανικό Γκραν Πρι ενώ και ο αριθμός μαλακής, μέσης και σκληρής γόμας θα είναι ίδια για όλους τους οδηγούς και ομάδες. Ταυτόχρονα προβλέπεται η μείωση της κάθετης δύναμης κατά 10% ενώ το DAS και οι 3D κάμερες πάνω στα μονοθέσια απαγορεύτηκαν.

Όσο αναφορά τώρα το αγωνιστικό κομμάτι με βάση αυτά που είδαμε στις ελεύθερες δοκιμές αλλά και στα ελεύθερα δοκιμαστικά μας κάνουν να πιστεύουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι διαφορετική και άκρως ανταγωνιστική. Βέβαια αυτό προκύπτει από την συγκεκριμένη πίστα που έγιναν όλες οι δοκιμές μέχρι σήμερα και η αλήθεια είναι ότι δεν σου δίνει δεδομένα που θα ταιριάζουν στις περισσότερες πίστες του ημερολογίου.

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ

Η Ρεντ Μπουλ δείχνει ότι φέτος έφερε την μάχη στην Μερσέντες τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών, με τον Χάμιλτον να παραμένει το απόλυτο φαβορί για έναν ακόμη τίτλο, αλλά πολύ περισσότερο στην μάχη των κατασκευαστών με την έλευση και του Σέρχιο Πέρεζ. Πολλοί υποστηρίζουν ότι η Γερμανική ομάδα προσπαθεί να θολώσει τα νερά αλλά η φράση του Μπότας ”Δεν οδηγείται” , δημιουργεί χαμόγελα στους ανθρώπους της Αυστριακής ομάδας.

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ 

Εδώ η κουβέντα είναι περίπλοκη. Η Μακλάρεν με την έλευση του Ρικκιάρντο αποκτά άλλη δυναμική και με τον κινητήρα της Μερσέντες δείχνει πολύ δυνατή σε βαθμό που μπορεί να απειλήσει την Ρεντ Μπουλ εάν ο κινητήρας της σε θέμα αξιοπιστίας βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα προηγούμενα χρόνια ή αν ο Πέρεζ δεν αποδώσει όπως οι προκάτοχοί του. Η Άστον Μάρτιν από κακοτυχία έχασε την 3η θέση πέρυσι και με την έλευση του Φέττελ έβαλε στις τάξεις της έναν άνθρωπο που μπορεί να την βοηθήσει τόσο στο στήσιμο του μονοθεσίου όσο και να βοηθήσει τον Λανς Στρολλ. Τις ίδιες πιθανότητες φαίνεται να έχουν η Φερράρι και η Αλπάιν που θα πρέπει να κάνουν το κάτι παραπάνω και σίγουρα να έχουν τύχη για να κατακτήσουν αυτή τη θέση. Χαρμόσυνο βέβαια ότι το μεγαλύτερο όνομα στο θεσμό δείχνει σημάδια ζωής και έχει αφήσει πίσω του την προηγούμενη καταστροφική χρονιά και βήμα βήμα στοχεύει να ανέβει ξανά εκεί που ανήκει.

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Η Άλφα Ταορί μπαίνει σε αυτή την κατηγορία μόνο και μόνο για τα μικρά ποσά που διαθέτει σε σχέση με τις παραπάνω ομάδες. Ο Τσουνόντα έδειξε ότι έχει ταχύτητα και φτιάχνει ένα δυνατό δίδυμο με τον Γκασλί και με τις αναβαθμίσεις που έφερε η Χόντα την εξαιρεί από την συζήτηση. Στην Γουίλλιαμς με την αλλαγή ηγεσίας φαίνονται και καλύτερες μέρες για το μέλλον της ομάδας. Το μονοθέσιο είναι καλύτερο από τα περασμένα χρόνια και αν ο Ράσσελ συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις του, θα είναι σε βαθμό ανταγωνιστικότητας όπως και η Άλφα Ρομέο. Αυτή που αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης είναι η Χαας. Η έλευση του Μικ Σουμάχερ έφερε κύρος και μια πολύ μεγάλη χορηγία ενώ και η έλευση του Μαζέπιν προσέθεσε αρκετά χρήματα αλλά η χρονιά φαίνεται χαμένη και δύσκολα θα αποφύγει την τελευταία θέση την φετινή σεζόν.

 

Η σεζόν που έρχεται αυτό το Σαββατοκύριακο φέρνει την δυνατότητα στον Χάμιλτον να κατακτήσει το 9ο του πρωτάθλημα, την Ρεντ Μπουλ να θέλει να σπάσει την κυριαρχία της Μερσέντες , πολλές ομάδες να θέλουν να διαπρέψουν και ίσως για κάποιες να αποδειχτεί καταστροφική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι φετινές μάχες αναμένονται με μεγάλη αγωνία.

Share it