Ο Χρήστος Δανίδης συνεχίζει στη ΜΠΑΜ και τη νέα αγωνιστική περίοδο, στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής μετά από μια χρονιά που η ομάδα του πέτυχε την άνοδο μέσω των play off από την Α1 κατηγορία της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας στη Γ Εθνική κατηγορία.
Ο νεαρός Θρακιώτης θα φορά και τη νέα χρονιά τη φανέλα της ΜΠΑΜ όπως το ίδιο θα συμβεί και με τους Άγγελο Κυρανά και Αλέξανδρο Δημητριάδη. Ενώ ήδη έχουν ανανεώσει τη συνεργασία τους με την ΜΠΑΜ και οι Γιώργος Παναγιωτόπουλος και Θανάσης Τσιμπίρης. Από την άλλη δεν συνεχίζει ο Ιορδάνης Παρλάκογλου