Στον πάγκο του Εθνικού παραμένει ο προπονητής Σταύρος Σταθάκης, με την διοίκηση να συνεχίζει να δείχνει εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του.
Παράλληλα, ανανεώθηκε η συνεργασία και με τον Δημήτρη Μεντίζη ο οποίος θα συνεχίσει να έχει τους ρόλους του τεχνικού διευθυντή της ακαδημίας και υπεύθυνου φυσικής κατάστασης.
Η ανακοίνωση: