Χωρίς εκπλήξεις ολοκληρώθηκε και ο 7ος αγώνας της Φόρμουλα 1. Ο Λούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής με τον Μπότας και Φερστάπεν να συμπληρώνουν το πόντιουμ ως συνήθως. Από το κακό στο χειρότερο τα πράγματα για την Ferrari, καλό αποτέλεσμα για τις δύο Renault, ο Γκασλί μέσα στην δεκάδα και μπροστά από τις δύο Racing Point.
Mercedes
Είναι ολοφάνερο ότι η Γερμανική ομάδα θα κατακτήσει το 7ο σερί πρωτάθλημα κατασκευαστών και μάλιστα με περισσότερη άνεση σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Ταυτόχρονα όμως ο Λούις Χάμιλτον έκανε ακόμα μια νίκη φτάνοντας τις 5 σε 7 αγώνες και αύξησε και άλλο την διαφορά του από τον Βάλτερι Μπότας, και πλέον έχει πάρει ξεκάθαρο προβάδισμα και για την κατάκτηση του τίτλου. Τα δύο ασημένια βέλη αφού πέρασαν χωρίς προβλήματα την πρώτη στροφή, αύξησαν την διαφορά τους και ανενόχλητοι πήραν τις 2 πρώτες θέσεις.
Renault
Τέταρτη και πέμπτη θέση για Ρικκιάρντο και Οκκόν αντίστοιχα. Τα πρώτα δείγματα ήρθαν από το Σάββατο όπου ο Αυστραλός προκρίθηκε στην 4η θέση. Στον αγώνα ο ρυθμός της Renault ήταν πολύ καλός και το αποτέλεσμα έφερε πολλά χαμόγελα στην ομάδα. Παράλληλα ο Ρικκιάρντο πήρε και τον ταχύτερο γύρο στο τέλος προσθέτωντας ακόμη ένα βαθμό στους πόντους του. Η Γαλλική ομάδα με αυτή την εμφάνιση μπήκε στην εξίσωση και αυτή για την κατάκτηση της 3ης θέσης, ενώ ο επόμενος αγώνας που γίνεται στην Μόντζα φαίνεται να ευνοεί το μονοθέσιο της ομάδας και ίσως έρθει και το πόντιουμ μετά από πολλά χρόνια.
Ferrari
Και εκεί που λες ότι τα πράγματα δεν μπορούν να πάνε χειρότερα η Ferrari έρχεται για να δείξει ότι γίνεται. Κανένας εκ των Σεμπάστιαν Φέττελ και Λεκλέρ δεν πέρασε στο Q3, ούτε τερμάτισε μέσα στην δεκάδα. Το γεγονός ότι ο Κίμι Ραικόνεν που βρίσκεται στην Sauber, θυγατρική της Ferrari, τερμάτισε μπροστά και από τα δύο μονοθέσια της ομάδας εγείρει έντονα ερωτήματα αλλά και εκνευρισμό στους οπαδούς της ομάδας. Να υπενθυμίσουμε ότι στην ίδια πίστα πέρυσι ο Λεκλέρ έκανε την πρώτη του νίκη και ο Χάμιλτον απορούσε με την ταχύτητα που είχε το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας πέρυσι.
Γκασλι
Φορτισμένο συναισθηματικά το Σαββατοκύριακο για τον Γάλλο που πριν ένα χρόνο έχασε τον πολύ καλό του φίλου Χουμπέρστην στην πίστα του Σπα. Ο Γκασλί αν και ξεκίνησε από την δωδέκατη θέση και η στρατηγική του καταστράφηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας έδειξε τις ικανότητες του και τερμάτισε στην 8η θέση και μπροστά από τις δύο Racing Point. Η ανταμοιβή ήρθε στο τέλος και από τον κόσμο που τον ψήφισε ως τον οδηγό της ημέρας.
Ο Σαίνθ δεν ξεκίνησε ποτέ τον αγώνα λόγω προβλήματος στην εξάτμιση ένω ο Νόρρις που τερμάτισε 7ος θεωρεί ότι άμα είχε ένα γύρο ακόμα θα μπορούσε να περάσει και τον Άλεξ Άλμπον. Οι Racing Point έκλεισαν την δεκάδα. Σοκαριστικό ατύχημα για Τζιοβινάτσι και Ράσελ, με τον πρώτο να χάνει τον έλεγχο του αμαξιού του και τον επερχόμενο Βρετανό να μην μπορεί να αποφύγει τα αντικείμενα που έρχονταν από το μονοθέσιο του Ιταλού. Στο τέλος του αγώνα ο Ράσελ δήλωσε πολύ χαρούμενος για την ύπαρξη το Halo στα μονοθέσια.