Ο έκτος γύρος της Φόρμουλα 1 δεν μας προσέφερε τις μάχες που θα θέλαμε να δούμε, με τον Λούις Χάμιλτον να βλέπει πρώτος την καρό σημαία χωρίς να κινδυνέψει καθόλου. Μαξ Φερστάπεν και Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσαν το πόντιουμ όπως έχει συμβει τις περισσότερες φορές για φέτος. Πρώτο θετικό αποτέλεσμα για Φέτελ, εγκατέλειψε ο Λεκλέρ ενώ δυνατό πλασάρισμα είχαμε για τις δύο Ραίισινκ Πόιντ οι οποίες τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση.
ΛΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
Ένα ακόμη βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου έκανε ο Βρετανός πιλότος που έκανε τέλεια διαχείριση ελαστικών και αυξάνοντας τον ρυθμό του στο τέλος του αγώνα πήρε μια άνετη νίκη. Ταυτόχρονα έφτασε τα 156 πόντιουμ στην καριέρα του ξεπερνώντας τον τεράστιο Μίκαελ Σουμάχερ για τα περισσότερα πόντιουμ στην ιστορία.
ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛ
Μια πολύ καλή εμφάνιση για τον Φέτελ ο οποίος κατάφερε με ένα πιτ στοπ και κρατώντας την μαλακή γόμα για 37 ολόκληρους γύρους τερμάτισε στην 7η θέση. Σίγουρα ένα αποτέλεσμα που τις προηγούμενες χρονιές δεν θα ήταν αποδεκτό αλλά με την φετινή δυναμική της Φεράρι φαντάζει καλό. Στο τέλος του αγώνα πήρε και την επιβράβευση από τον κόσμο για την προσπάθειά του, δίνοντάς του το βραβείο του οδηγού της ημέρας. Επιπλέον ο Γερμανός πιλότος έφτασε του 3000 πόντους στην καριέρα του στην Φ1.
ΚΙΜΙ ΡΑΙΚΟΝΕΝ
Σε καμιά περίπτωση οι δυνατότητες του Φινλανδού δεν είναι να τερματίζει στην 14η θέση αλλά η φετινή Άλφα Ρομέο αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Φημολογείται ότι οι πρώτες σκέψεις του iceman είναι να τελειώσει την καριέρα του στο τέλος της σεζόν και να αποχωρήσει από την Φ1. Στον 37ο γύρο της πίστας της Βαρκελώνης έσπασε το ρεκόρ του Φερνάντο Αλόνσο για τα περισσότερα χιλιόμετρα που έχουν οδηγηθεί φτάνοντας στα 83.847 χιλιόμετρα.
Ο οικοδεσπότης Σάινθ κατέκτησε την 6η θέση ενώ ο ομόσταβλός του Νόρρις έκλεισε την δεκάδα. Περισσότεροι πόντοι για τον Γκασλί που τερμάτισε 9ος, η Renault έδειξε χωρίς ρυθμό σχεδόν σε όλο το Σαββατοκύριακο ενώ εκτός δεκάδας τα πράγματα δεν άλλαξαν και πολύ.