Search

Έσπασε την κυριαρχία της Μερσέντες και κέρδισε το επετειακό Γκραν Πρι ο Μαξ Φερστάπεν!

Μεγάλος νικητής του επετειακού αγώνα για τα 70 χρόνια της Φόρμουλα 1 ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος με έναν συνδυασμό γρήγορης οδήγησης και καλής στρατηγικής κατάφερε να πάρει την 9η νίκη της καριέρας του. Συμπλήρωσαν το πόντιουμ οι Χάμιλτον και Μπότας, άλλο ένα καλό αποτέλεσμα για τον Λεκλέρ και δυνατό πλασάρισμα για τις δύο Ραίισινκ Πόιντ.

ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ

Αναπάντεχη όμως εντελώς δίκαιη η νίκη του Ολλανδού. Την στιγμή που έπρεπε οδήγησε πέρα από τα όρια για να περάσει τον Βάλτερι Μπότας και να πάρει την πρώτη θέση. Σίγουρα μπαίνει στην συζήτηση για την κατάκτηση του τίτλου, όμως οι διαφορά της Ρεντ Μπουλ με την Μερσέντες και η εγκατάλειψη στον πρώτο αγώνα κάνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα.

ΑΛΕΞ ΑΛΜΠΟΝ

Αντίδραση έβγαλε ο Ταϋλανδός κατακτώντας την 5η θέση. Μετά τον πρώτο αγώνα και την σύγκρουση με το Χάμιλτον η ψυχολογία του Άλμπον ήταν σε χαμηλά επίπεδα, γεγονός που φαίνεται και από τα αποτελέσματα. Τα πρώτα σύννεφα αμφισβήτησης δεν άργησαν να μαζευτούν σε μια ομάδα που δεν δυσκολεύεται να αλλάξει έναν οδηγό της που δεν αποδίδει ακόμα και στην μέση της σεζόν. Στο 2ο αγώνα της Αγγλίας όμως ήταν από τους καλύτερους, και θα μπορούσε εύκολα να ανακηρυχτεί οδηγός της ημέρας.

ΛΕΚΛΕΡ

Συνεχίζει να εντυπωσιάζει ο Σάρλ Λεκλέρ με ένα μονοθέσιο που δεν αρμόζει στο μέγεθος της Φεράρι. Ανέβηκε και στην 4η θέση της βαθμολογίας των οδηγών και θα προσπαθήσει να είναι ο καλύτερος των υπολοίπων μιας και οι τρεις πρώτοι έχουν απομακρυνθεί.

ΡΑΙΙΣΙΝΚ ΠΟΙΝΤ 

Ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο για την άλλοτε Φορς Ίντια. Στις κατατακτήριες η ομάδα κατέκτησε την 3η θέση με τον Νίκο Χούλκενμπερκ, και την ημέρα του αγώνα τελείωσαν στην 6η (Στρολλ) και 7η θέση (Χούλκενμπερκ). Ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε να είναι και καλύτερο αν δεν υπήρχε το θέμα με τα ελαστικά όπως ανακοίνωσε στο τέλος του αγώνα η ομάδα, που ανάγκασαν τον Γερμανό να μπει στα πιτ προς το τέλος του αγώνα.

ΝΤΑΝΙΕΛ ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ

Το χαμογελαστό πρόσωπο της Φ1 είχε ένα περίεργο Σαββατοκύριακο με τις δύο πρώτες μέρες  να είναι πολύ καλές με τον 3ο καλύτερο χρόνο στα ελεύθερα δοκιμαστικά 2 και και τερματίζοντας στην 5η θέση στις κατατακτήριες. Την ημέρα του αγώνα όμως έκανε ένα προσωπικό λάθος που τον ανάγκασε να βγεί εκτός πίστας και τελικά να τερματίσει στην 14η θέση.

 

Μια ακόμη κακή εμφάνιση προσέθεσε ο Σεμπάστιαν Φέττελ, ο οποίος τερμάτισε στην 12η θέση, δεύτερο σερί κακό αποτέλεσμα για τον Σαίνθ, σταθερά στις βαθμολογούμενες θέσεις ο Οκκόν. Συνεχίζουν να απογοητεύουν Χαας και Άλφα Ρομέο , ο Ράσσελ πέρασε για ακόμη μια φορά στο Q2 αλλά πάλι τερμάτισε μόλις μια θέση πάνω από τον Λατιφί.

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ

Έντονα όμως ήταν και τα παρασκήνια αυτή την εβδομάδα. Η καταγγελία της Renault έπιασε τόπο και επιβλήθηκε ποινή αφαίρεσης 15 πόντων όσο και πρόστιμο 400.οο ευρώ στην Ραϊισινκ Πόιντ, με τον ιδιοκτήτη της ομάδος να δηλώνει οργισμένος ότι θέλουν να κάνουν κακό στην ομάδα του. Η επιστροφή του Χούλκενμπερκ και οι εμφανίσεις του, έβαλαν σε σκέψεις κάποιες ομάδες στο ενδεχόμενο να τον εντάξουν στο δυναμικό τους. Οι σχέσεις του Φέττελ με την Φεράρι πάνε από το κακό στο χειρότερο. Ο Γερμανός δεν κρατά ούτε τα προσχήματα, πλέον, με το να τους φωνάζει στον ασύρματο ότι τα θαλάσσωσαν με την στρατηγική.

Share it