Για πρώτη φορά, στην ιστορία, είχαμε την διοργάνωση ενός αγώνα για 2ο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο στην ίδια πίστα. Αρκετές διαφορές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα με τον Χάμιλτον να κυριαρχεί σε κατατακτήριες και αγώνα, την Φεράρρι να απογοητεύει, την Ρεντ Μπουλ να πετυχαίνει τους πρώτους της πόντους και τον Νόρρις να εντυπωσιάζει ξανά.
ΧΑΜΙΛΤΟΝ
Πολύ θεωρούσαν ότι ο Βρετανός έδινε πολύ βάση στα εκτός πίστας θέματα παρά στο να οδηγεί. Η απάντηση ήρθε από το Σάββατο όταν σε ακραίες καιρικές συνθήκες πήρε την pole position με διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον δεύτερο Φερστάπεν. Την ημέρα του αγώνα πήρε μεγάλο προβάδισμα από την αρχή και ήταν ξεκάθαρο ότι κανένας δεν θα τον κόντραρε για την πρώτη θέση.
ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ
Καλό αποτέλεσμα για τους οικοδεσπότες με την κατάκτηση της 3ης και 4ης θέσης, δείχνοντας ότι είναι η ομάδα που θα κοντράρει την Μερσέντες φέτος. Πολύ καλός αγώνας και από τους δύο οδηγούς, με τον Φερστάπεν να παλεύει μέχρι τέλους με τον Μπότας για την 2η θέση. Αν και η ομάδα έκανε ένα πιτ στοπ κάτω από δύο δευτερόλεπτα, η στρατηγική της Μερσέντες να κρατήσει τον Φινλανδό όσο δυνατόν περισσότερο στην πίστα και να έχει πιο φρέσκα ελαστικά προς το τέλους του αγώνα, αποδείχθηκε καθοριστικό για την έκβαση της μονομαχίας.
ΦΕΡΡΑΡΙ
Από το κακό στο χειρότερο πάνε τα πράγματα στην Ιταλική ομάδα. Με το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να μην παραπλανεί τους μηχανικούς λόγω της δεύτερης θέσης, οδήγησαν την ομάδα να φέρει αναβαθμίσεις νωρίτερα που δεν μπορέσαμε όμως να δούμε. Αρχικά, ήταν η σειρά του Λεκλέρ να αποκλειστεί από το Q3 και και ταυτόχρονα πήρε μια ποινή τριών θέσεων για παρεμπόδιση την στιγμή που ο Κβύατ έκανε τον χρόνο του, ξεκινώντας από την 14η θέση. Την ημέρα του αγώνα ο Μονεγάσκος ήθελε να ανέβει γρήγορα στην κατάταξη αλλά στην προσπάθεια του πάτησε άτσαλα σε κέρμπ, απογειώθηκε και στο τέλος προσγειώθηκε στο μονοθέσιο του Φέττελ. Και τα δύο αυτοκίνητα αποσύρθηκαν σκορπίζοντας θλίψη στους Τιφόζι ανά τον πλανήτη.
ΝΟΡΡΙΣ
Δεύτερος συνεχόμενος αγώνας που ο Βρετανός δείχνει το ταλέντο του. Σταθερός σε όλη την διάρκεια του αγώνα και στον τελευταίο γύρο εκμεταλλεύτηκε την μάχη μεταξύ Στρολλ και Ρικκιάρντο προσπερνώντας και τους δύο, ενώ λίγο πριν το τέλος πέρασε και την πληγωμένη Ραίισινκ Πόιντ του Σέρχιο Πέρεζ κατακτώντας την 5η θέση ενώ βρίσκεται στην 3η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
Στην 6η και 7η θέση οι δύο Ραίισινκ Πόιντ, ο Ρικκιάρντο ήταν η μοναδική Renault που τερμάτισε με τον Οκκόν να αντιμετωπίζει πρόβλημα, με τον Κβύατ να μπαίνει στην δεκάδα. Η 11η θέση του Ράσσελλ στις κατατακτήριες δεν σημαδεύτηκε και με είσοδο στις βαθμολογούμενες θέσεις τερματίζοντας μόνο μπροστά από τον ομόσταβλό του.