Η σεζόν έκλεισε στο Άμπου Ντάμπι την περασμένη Κυριακή και ορισμένοι οδηγοί μας αποχαιρέτησαν, με άλλους δώσαμε ραντεβού για την επόμενη σεζόν και κάποιοι είναι ακόμα μετέωροι σχετικά με το μέλλον τους. Πάμε λοιπόν να δούμε ποιους οδηγούς εμπιστεύθηκαν οι ομάδες και ποιοι είναι τα μεγάλα φαβορί για το 2021.
FERRARI
Ξεκινάμε με το μεγαλύτερο όνομα του αθλήματος, με την ελπίδα ότι θα δούμε καλύτερα πράγματα την νέα χρονιά για την ομάδα από το Μαρανέλο. Ο Φετελ αποχώρησε μετά από 6 χρόνια από την ομάδα και την θέση του θα πάρει ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός επιλέχτηκε λόγω των πολύ καλών του εμφανίσεων στην Μακλάρεν τα προηγούμενα δύο χρόνια και το γεγονός ότι διατηρεί μια σταθερή απόδοση στην διάρκεια του πρωταθλήματος, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Λεκλέρ έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη της ομάδας θα είναι ο άλλος οδηγός.
MERCEDES
Οι πρωταθλητές παρά την μέτρια απόδοση του Μπότας ανανέωσαν το συμβόλαιο του και πλέον στοχεύουν στην ανανέωση και του Χάμιλτον. Η διαφορά εντοπίζεται στο οικονομικό αλλά πολύ δύσκολα ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
RED BULL
Η Αυστριακή ομάδα πήρε την 2η θέση ανεβάζοντας τον πήχη για την επόμενη χρονιά. Η ομάδα προσπαθεί να πλαισιώσει το μεγάλο της αστέρι, Μαξ Φερστάπεν, με ένα εξίσου ικανό οδηγό ώστε η ομάδα να γίνει πιο ανταγωνιστική στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Άλμπον είχε πολλά σκαμπανευάσματα και το να βρίσκεται και την επόμενη χρονιά δεν είναι σίγουρο. Μεγάλο φαβορί για την αντικατάστασή του φαίνεται να είναι ο Πέρεζ. Ο Μεξικανός με την πολύ καλή σεζόν και την μη συνέχιση της συνεργασίας του με την Ραισινκ Πόιντ μοιάζει ως ο πιθανότερος αντικαταστάτης. Στην συζήτηση βέβαια παραμένει και το όνομα του Χούλκενμπερκ, που έχει σταθερά καλή απόδοση και είναι δημοφιλής στις τάξεις των οπαδών της Φ1.
MCLAREN, RENAULT, ASTON MARTIN, ALPHA TAURI
Από μια αλλαγή οδηγού και για τις τρεις αυτές ομάδες. Με την μετακίνηση του Σάινθ στη Φεράρι η Μακλάρεν έτρεξε να συμφωνήσει με τον Ρικιάρντο, που το συμβόλαιό του έληγε με την Γαλλική ομάδα. Το κενό του αποφασίστηκε να καλυφθεί από τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αγαπημένο παιδί της ομάδος, Φερνάντο Αλόνσο. Η ομάδα του Στρολ μετά την 4η θέση και την ανταγωνιστική εικόνα που έδειξε στην σεζόν θέλησε να ανέβει επίπεδο και να πάρει έναν οδηγό που θα την βοηθήσει τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Έτσι στράφηκε προς τον Φετελ και ο Γερμανός θα είναι μαζί μας και την επόμενη χρονιά. Ο Γιούκι Τσουνόντα είναι η τελευταία και πιο πρόσφατη μεταγραφή οδηγού στην Φ1 που μαζί με τον Γκασλί θα προσπαθήσουν να ανεβάσουν και άλλο την θυγατρική ομάδα της Ρεντ Μπουλ.
HAAS, WILLIAMS
Δρόμους άκρως αντίθετους ακολούθησαν οι δύο ομάδες, με την ιστορική Γουίλιαμς να κρατάει το δίδυμο των οδηγών της με τους Ράσελ και Λατίφι. Από την άλλη ο Στάινερ αποφάσισε να φρεσκάρει με νέα πρόσωπα την Χας και έφερε στο γκριντ τους Μικ Σουμάχερ και τον Νικίτα Μαζέπιν.
Το μεγαλύτερο μέρος του γκριντ έχει σχηματιστεί και τα κενά είναι ελάχιστα. Αναμένεται όμως ότι μέχρι τα Χριστούγεννα οι ομάδες που ακόμα έχουν μια διαθέσιμη θέση, θα έχουν έρθει σε συμφωνία με οδηγό.