Χωρίς μεγάλες συγκινήσεις ολοκληρώθηκε το Γκραν Πρι του Πορτιμάο με τον Λιούις Χάμιλτον να βλέπει πρώτος την καρό σημαία. Ταυτόχρονα η Μερσέντες αύξησε την διαφορά της από την Ρεντ Μπουλ στο κατασκευαστών ενώ για έναν ακόμη αγώνα ο Νόρρις ξεχώρισε από τους υπόλοιπους οδηγούς.
Η έναρξη του αγώνα ήταν απόλυτα καθαρή με τον Μπότας να κρατά την πρώτη θέση. Λίγους γύρους αργότερα ο Κίμι Ραικόνεν χτύπησε τον Τζιοβινάτσι στην γραμμή εκκίνησης-τερματισμού με τον Φινλανδο να χάνει την εμπρός αεροτομή, να εγκαταλείπει και ταυτόχρονα πυροδότησε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση ο Μπότας κατάφερε να ξεφύγει από τον Χάμιλτον ενώ ταυτόχρονα του δημιούργησε πρόβλημα, με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να χάνει εν τέλει την θέση του από τον Φερστάπεν. Στους επόμενους γύρους ο Χάμιλτον αύξησε τον ρυθμό του και με την χρήση του DRS βρέθηκε από την τρίτη στην πρώτη θέση. Οδηγηθήκαμε λοιπόν σε έναν αγώνα που θα κρινόταν στα πιτ στοπ και η Ρεντ Μπουλ κέρδισε μια θέση σε αυτό, με τον Φερστάπεν να περνά τον Μπότας. Από εκεί και έπειτα δεν είχαμε άλλες μάχες μπροστά παρά μόνο στους τελευταίου γύρους για τον έξτρα πόντο. Ο Μπότας έχτισε διαφορά με τον Πέρεζ μπαίνοντας στα πιτ για τα μαλακά ελαστικά. Αυτό όμως έδωσε την ευκαιρία στον Φερστάπεν να πράξει το ίδιο. Ο οδηγός της Ρεντ Μπουλ κατέγραψε τον γρηγορότερο χρόνο όμως υπερέβει τα όρια της πίστας και ο χρόνος διαγράφηκε με τον Φιλανδο να παίρνει τον επιπλέον βαθμό και την θέση του στο βάθρο.
Πολύτιμους πόντους για την Μακλάρεν έφερε ο Νόρρις με ακόμα μία καλή εμφάνιση που συνοδεύτηκε με την πέμπτη θέση ενώ και ο Ρικάρντο έδειξε αντίδραση μετά την εμφάνιση του το Σάββατο. Κακή στρατηγική που χάλασε τον αγώνα για τον Σαίνθ είχαν στην Φερράρι που έμεινε εκτός πόντων. Έβδομη και όγδοη θέση για τους οδηγούς της Αλπίν ενώ στους πόντους βρέθηκε και ο Πιερ Γκασλι.