Ένα πρωτόκολλο διοικητικής αποβολής, που τον καλεί να εγκαταλείψει την περιουσία του άμεσα, ήταν αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής για τον Σουλεϊμάν Ομέρ Γιασίν. Η περίπτωσή του απασχόλησε και στο παρελθόν τον «Χ», αφού το ιδιόκτητό μαντρί του, έχει άμεση σχέση με τη λειτουργία του κόμβου, που συνδέει την Εγνατία Οδό με τη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής.
Η βιομηχανική περιοχή της Κομοτηνής είναι πλήρης σε έργα υποδομής με δίκτυο ευρυζωνικών εφαρμογών, φυσικό αέριο, βιολογικό καθαρισμό, υπερσύγχρονο σύστημα τηλεπικοινωνιών και με παραγωγική μονάδα ηλεκτρισμού της ΔΕΗ, όμως τόσα χρόνια στερείτο την απευθείας πρόσβαση στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας. Πρόσβαση την οποία προσφέρει ο νέος κόμβος που ανήκει σε υφιστάμενο τμήμα της Εγνατίας Οδού. Στην περιοχή διαμόρφωσης του κόμβου υφίσταται η ανισόπεδη διασταύρωση (άνω διάβαση) της οδού Θρυλορίου – Φύλακα. Η οδός αυτή, συνδέει την οδό Κομοτηνής-Σαπών με την περιοχή νοτιοανατολικά του αυτοκινητοδρόμου (οικισμοί Φύλακας, Καλλιθέα, Ίσαλος, Βέννα). Ανατολικά του αυτοκινητοδρόμου, σε απόσταση περίπου 600 μέτρων, βρίσκεται η βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής. Συνδέεται με την γύρω περιοχή μέσω της οδού Θρυλορίου – Φύλακα. Κύρια οδός του κόμβου είναι η Εγνατία Οδός και δευτερεύουσα είναι η οδός Θρυλορίου – Φύλακα. Η πλήρης λειτουργία του κόμβου συναντούσε εμπόδια, εξαιτίας της άρνησης του Σουλεϊμάν Ομέρ Γιασίν να εγκαταλείψει την περιουσία του. Το ιστορικό της υπόθεσης και το που εδράζεται η δική του αντίδραση εξήγησε στον «Χ» ο ιδιοκτήτης της κτηνοτροφικής μονάδας: «Το 2010 αποφάσισε η Εγνατία ΑΕ να κάνει κόμβο στη ΒΙ.ΠΕ.
Κομοτηνής. Η επιχείρησή μας είναι εκεί από το 1971, λειτουργεί με άδεια κανονικά, ό,τι πουλάμε ή αγοράζουμε είναι με τιμολόγιο. Αρχές του 2013 ξεκίνησαν τα έργα, αλλά εμάς δεν μας ειδοποίησε κανένας, ήρθαν μέτρησαν και μας είπαν ότι από εδώ θα περάσει ο δρόμος, θα κάνουμε κόμβο, πρέπει να φύγεις από εδώ.
Ο κόμβος γίνεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το οποίο λήγει και μέχρι 30/12/2016 πρέπει να παραδοθεί ο δρόμος. Τα έργα ξεκίνησαν το 2013, όμως που είναι το δημόσιο για να κάνει χαρτιά να πάμε στο δικαστήριο για να πληρωθούμε εμείς και να πάμε να κάνουμε εγκατάσταση αλλού; Πρέπει να αγοράσουμε χωράφι, να χτίσουμε νέα κτίρια.
Έχω πάρει ένα χαρτί που λέει για αναγκαστική επίταξη, δηλαδή αναγκαστική απαλλοτρίωση. Γιατί περίμενε το δημόσιο μέχρι τέλη του 2016, επειδή λήγει το πρόγραμμα για να μην μας πληρώσει, να μας πετάξουν έξω και να βγάλουν από το δικαστήριο διοικητική αποβολή;» Όπως ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης της κτηνοτροφικής μονάδας από τη μέχρι σήμερα κατασκευή του κόμβου και τη χρήση μέρους του οικοπέδου του έχει αποζημιωθεί μόνο με 1.500 ευρώ. Όμως οι απώλειες είναι πολύ μεγαλύτερες, τονίζει, «τα τελευταία 4 χρόνια εμείς έχουμε ζημιά. Εκατοντάδες αρνάκια πέθαναν, γέννησαν πρόβατα νεκρά, όταν δούλευαν βαρέα μηχανήματα. Με τέτοιες συνθήκες δεν ζουν πρόβατα, πόσο να αντέξουν πίνοντας λάσπη; Χρειαζόμαστε λεφτά για μετεγκατάσταση, μέσα στον κόμβο δεν γίνεται να έχουμε το μαντρί, σε 500 τμ δε γίνεται να ζήσουν 300 ζωντανά. Πού θα βάλουμε σιτάρια, καλαμπόκι, τριφύλλι και που θα αρμέξουμε τα πρόβατα; Μας δίνουν 1.500 ευρώ για να φύγουμε. Αυτοί αποζημιώνουν μόνο χωράφια, εμείς όμως έχουμε επιχείρηση».
Στη δικαιοσύνη έχει προσφύγει ο ιδιοκτήτης της κτηνοτροφικής μονάδας και μάλιστα έχει επιδιώξει να μιλήσει με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ενώ είχε επικοινωνία με τον Γιώργο Δέδε, γενικό γραμματέα του υπουργού Υποδομών, ο οποίος άκουσε το αίτημά του αλλά ποτέ δεν επικοινώνησε εκ νέου μαζί του.
«Περιμένουμε να σβηστεί από τον χάρτη αυτή η μονάδα», λέει με οργή ο κ. Σουλεϊμάν και κάνει γνωστό πως «300 μέτρα πάνω από την επιχείρησή μας περνάει και ο TAP, ο αγωγός φυσικού αερίου. Από πέρσι ξεκίνησαν, βρήκαν έναν έναν τους ανθρώπους πόρτα πόρτα και πλήρωσαν, το ελληνικό δημόσιο πότε θα αρχίσει να δουλεύει σωστά και σοβαρά; Διαλύθηκε μια μονάδα και η αποζημίωση είναι 1.500 ευρώ».
Από το 1971 λειτουργεί στο σημείο την κτηνοτροφική του μονάδα ο Σουλεϊμάν Ομέρ Γιασίν και μέσω του «Χ» ζητάει το αίτημα του να εισακουστεί.