Σε μια νέα τροποποίηση του προγράμματος για την επόμενη χρονιά έκανε η Φόρμουλα 1, αναβάλλοντας την έναρξη της σεζόν, βάζοντας νέες πίστες και αφήνοντας πολλά ερωτηματικά.
Το Άλμπερτ Παρκ της Αυστραλίας, όπως και πέρυσι, δεν θα είναι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς αλλά θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν πράγμα που έχει να συμβεί από το 2010. Βέβαια το Αυστραλιανό Γκραν Πρι δεν ακυρώνεται αντιθέτως μεταφέρεται προς το τέλος της σεζόν. Με αυτήν την αλλαγή μετατίθεται και η έναρξη κατά μια εβδομάδα για της 26-28 Μαρτίου. Παράλληλα η Κίνα έχασε την θέση της από το ημερολόγιο και η Ίμολα θα είναι η πίστα που θα την αντικαταστήσει. Τα πολιτικά προβλήματα στο Βιετνάμ δεν έχουν επιλυθεί οπότε η 3η στροφή του αθλήματος παραμένει ανοιχτή με το πιο πιθανό να καλύψει το κενό κάποια πίστα που ήταν και στο πρόγραμμα του 2020. Προβλήματα φαίνεται όμως ότι προέκυψε και με την άδεια ανανέωσης του Βραζιλιάνικου Γκραν Πρι, συμφωνία που έκλεισε την περασμένη χρονιά και ισχύει από το 2021-2025, με τις δικαστικές αρχές του Σάο Πάολο να κάνουν αναστολή της ισχύς του συμβολαίου που υπάρχει. Επομένως οι επόμενες μέρες αναμένονται κρίσιμες για το μέλλον του αγώνα στην Λατινική Αμερική.
Ανοιχτό παραμένει και το θέμα των θεατών χωρίς βέβαια να υπάρχει επίσημη ανακοίνωση. Την προηγούμενη χρονιά οι οπαδοί της Φ1 επέστρεψαν σε κάποιους αγώνες βέβαια πάντα με μειωμένο αριθμό και συγκεκριμένα μέτρα. Οι ιθύνοντες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θέλουν να πρωτοπορούν, θέλουν τον κόσμο πίσω αλλά ταυτόχρονα προσπαθούν να βρουν να το κάνουν με τρόπους ώστε αυτή η επιστροφή να γίνει με τον ασφαλέστερο τρόπο.