Μια σπουδαία διάκριση πέτυχε το 8θέσιο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Μύκης την προηγούμενη Παρασκευή, 5 Μαΐου. Στην τελετή απονομής στον πολυχώρο πολιτισμού «Αθηναΐδα» για τα Education Business Awards 2017, το Δημοτικό της Μύκης τιμήθηκε με το αργυρό βραβείο στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία για το πρόγραμμα «Παίζουμε και μαθαίνουμε μαζί για την Ευρώπη: το μεγάλο μας σπίτι». Τα βραβεία διοργάνωσε η εταιρεία Boussias Communications για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με σκοπό να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στο χώρο της Εκπαίδευσης. Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ήταν η πρώην Υπουργός Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου.
Ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές από όλη την χώρα
Την τελετή απονομής παρουσίασε η δημοσιογράφος Μαρία Αναστασοπούλου, ενώ χαιρετισμό απεύθυνε εκ μέρους της κριτικής επιτροπής η κα Βάσω Κόλλια, πρ. Γ.Γ. Νέας Γενιάς και πρ. Γ.Γ. Ισότητας, η οποία αναφέρθηκε στην αξία των βραβείων για τον κλάδο και συνεχάρη τους οργανισμούς που ξεχώρισαν. Μεταξύ άλλων έκανε λόγο για μια ευκαιρία ώστε να αναδειχθούν στον χώρο της Εκπαίδευσης καινοτόμες πρωτοβουλίες, καλές πρακτικές, δεξιότητες και ό,τι συνιστά την Παιδεία και την Εκπαίδευση σήμερα. Με υψηλής ποιότητας συμμετοχές από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, από νηπιαγωγεία μέχρι πανεπιστήμια και με γεωγραφική διασπορά από την Μύκη, το Κιλκίς, τα Ιωάννινα, την Κεφαλονιά, την Κέρκυρα μέχρι και την Κρήτη, οι οργανισμοί που βραβεύθηκαν έθεσαν τον πήχη ακόμη υψηλότερα για την επόμενη διοργάνωση των Education Business Awards. Το βραβείο εκ μέρους του Σχολείου παρέλαβε ο καθηγητής φυσικής αγωγής του Δημοτικού της Μύκης, Νίκος Καμέας, υπεύθυνος του προγράμματος.
Επιβράβευση για μια ομαδική προσπάθεια που άνοιξε τους ορίζοντες των παιδιών
Θυμίζουμε ότι το «Ε» είχε παρουσιάσει τις ευρωπαϊκές δράσεις του σχολείου ήδη από το 2015, ενώ τον Φεβρουάριο του 2016 τα παιδιά είχαν μια πολύ όμορφη παρουσία στο Λιμνίο μαζί με το Δημοτικό της Διομήδειας και το 7ο Δημοτικό Ξάνθης. Ο κ. Καμέας έκανε λόγο για ελπιδοφόρα προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία τρία χρόνια από μια δημιουργική ομάδα εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας σειράς από καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα, που σκοπό έχουν τη γνωριμία, την επικοινωνία και την συνάντηση μεταξύ μαθητών από σχολεία με «διαφορετικά» πολιτιστικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά ή και με διαφορετική θρησκεία. Μια επιβράβευση που ήρθε να σφραγίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα όσα κέρδισαν οι μαθητές που συμμετείχαν στα προγράμματα. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Υπάρχει έλλειψη γνώσης της ευρωπαϊκής ιστορίας και πραγματικότητας στους μαθητές της ορεινής Ξάνθης και αυτή την έλλειψη προσπαθήσαμε να αναπληρώσουμε μέσα από την βιωματική προσέγγιση και όχι την ‘’ξερή’’ θεωρητική γνώση εννοιών».
Πηγή: Empros.gr