Search

Το νεανικότερο πόντιουμ στην ιστορία της F1 με τον Gasly να είναι ο μεγάλος νικητής!

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 ο Sebastian Vettel κατακτούσε στο Ιταλικό Grand Prix την πρώτη του νίκη, όσο και την πρώτη νίκη της Scuderia Toro Rosso. Δώδεκα χρόνια μετά ο Pierre Gasly θα επαναλάβει τον άθλο στο Ναό της ταχύτητας, τερματίζοντας στην πρώτη θέση, με την ίδια ομάδα η οποία τρέχει από φέτος σαν AlphaTauri. Ταυτόχρονα όμως στο βάθρο θα είναι ο Carlos Sainz με Maclaren και ο Lance Stroll με Racing point, με το πόντιουμ μετά από πολλά χρόνια να μην καταλαμβάνεται από οδηγό που οδηγεί είτε Mercedes είτε Ferrari είτε RedBull.

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ

Καμία έκπληξη το Σάββατο με τα δύο ασημένια βέλη να κάνουν εύκολα το 1-2, με τον Χάμιλτον να σπάει το ρεκόρ για τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Ο χαμός που έγινε στο Q1, με κανέναν οδηγό να μην θέλει να δώσει πλεονέκτημα στον πίσω του, άφησε τον Vettel εκτός Q2 ενώ και ο Leclerc δεν κατάφερε να μπει στην τελική δεκάδα απογοητεύοντας για μια ακόμη φορά τους Τιφόζι.

 ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ο Βρετανός ξεκίνησε πολύ καλά, αρχίζοντας να χτίζει μια καλή διαφορά από τον πρώτο γύρο και όλα έδειχναν ότι θα έχουμε επανάληψη των προηγούμενων αγώνων. Ακριβώς αντίθετα τα πράγματα για τον Bottas ο οποίος έκανε μια κακή εκκίνηση, βρέθηκε πίσω από το Sainz μετά την πρώτη στροφή και συνέχισε να χάνει έδαφος πέφτοντας στην έκτη θέση.

ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΤΟΝ VETTEL 

Μετά το τέλος του αγώνα ο Γερμανός δήλωσε ότι κάθε φορά θεωρεί ότι τα πράγματα δεν μπορούν να πάνε χειρότερα και όμως πηγαίνουν. Έτσι έγινε και σε αυτό τον αγώνα, όπου στον έκτο γύρο μια βλάβη στα φρένα τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει τον δρόμο διαφυγής μετά το τέλος της μεγάλης ευθείας και στην συνέχεια να επιστρέψει το μονοθέσιό του σιγά σιγά στα πιτ.

SAFETY CAR

Στον 19ο γύρο ο Kevin Magnussen αποχώρησε με βλάβη παρκάρωντας κοντά στην είσοδο των πιτ. Άμεσα μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και η τράπουλα είχε ήδη ανακατευτεί. Η Mercedes έκανε το λάθος να καλέσει τον Hamilton για αλλαγή ελαστικών  ενώ απαγορευόταν με τους αγωνοδίκες να επιβάλουν ποινή stop and go για 10 δευτερόλεπτα στον Βρετανό όπως και στον Giovinazzi που έκανε το ίδιο.

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑ LECLERC ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ

Δύο γύρους μετά την επανέναρξη του αγώνα ο οδηγός της Ferrari έκανε ένα ατομικό λάθος, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσιού μέσα στην παραμπόλικα και κατέληξε με μεγάλη ορμή στα προστατευτικά λάστιχα. Θετικό το γεγονός ότι ο Μονεγάσκος βγήκε από το μονοθέσιο του σώος και αβλαβής. Η θέση του αμαξιού ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε την συνέχιση του αγώνα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και έτσι ο αγώνας αναβλήθηκε μέχρι να απομακρυνθεί η Ferrari.

ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ

Με την διακοπη του αγώνα ο Gasly ήταν ο κερδισμένος ο οποίος είχε αλλάξει ελαστικά πριν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και πλεόν βρίσκονταν στην 2η θέση. Στο τέλος του γύρου ο Hamilton μπήκε στα πιτ για να εκτίσει την ποινή του αφήνοντας τον δρόμο ανοιχτό στο Γάλλο για την νίκη, αλλά και για ένα αποτέλεσμα που δεν το περίμενε κανείς.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ VERSTAPPEN 

Το μεγάλο όνομα της RedBull εγκατέλειψε στον 31ο γύρο με βλάβη στον κινητήρα, με την ομάδα να μην θέλει να ρισκάρει και να προσπαθεί να τον προφυλάξει.

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ HAMILTON ΚΑΙ ΠΕΣΙΜΟ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ

Χωρίς την σπουδαία μάχη για το υπόλοιπο του αγώνα με τον Raikkonen να το παλεύει αλλά να μην μπορεί να αντισταθεί στην διαφορά με τα άλλα μονοθέσια. O Lando Norris κράτησε πίσω του τον Bottas και με σχετική άνεση, ενώ ο Sainz  δεν πρόλαβε να φτάσει για να απειλήσει τον Gasly για την 1η θέση. Ο Hamilton κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση από τελευταίος που είχε βρεθεί, κατακτώντας και τον έξτρα πόντο για τον ταχύτερο γύρο.

POST RACE

Οι δύο οδηγοί της Williams  ευχαρίστησαν την οικογένεια Williams για την προσφορά τους στο άθλημα και τους ευχήθηκαν καλή τύχη για την συνέχεια μιας και ήταν η τελευταία φορά που η ομάδα θα έτρεχε υπό τις οδηγίες τους. Οι Grosjean, Leclerc,Ricciardo και Hamilton έτρεξαν να συγχαρούν τον Γάλλο για την πρώτη του νίκη, με τον τελευταίο να είναι εντυπωσιασμένος με την εξέλιξή του παρά τον διωγμό του από την RedBull.

Share it

2 Απαντήσεις

  1. Το podium με τον χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας ήταν στο Γκραν Πρι Βραζιλίας του 2019. Φερστάπεν, Γκασλί, Σάινθ.

    1. Λόγω τυπογραφικού λάθους δεν μπήκε στον τίτλο η λέξη ‘τρίτο’, με τα Γκραν Πρι της Βραζιλίας το 2019 να είναι το νεανικότερο και το Γκραν Πρι της Ιταλίας το 2008 το δεύτερο στην σειρά.