Search

Στο Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής παραμένει το συγκοινωνιακό έργο!

   Το θέμα «έγκριση ή μη της ανανέωσης του σχεδίου σύμβασης της παροχής συγκοινωνιακού έργου με το Αστικό ΚΤΕΛ» πραγματεύτηκε το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής στην συνεδρίασή του στις 30/09. Το σώμα αποφάσισε την ανανέωση της σύμβασης – που εκ του νόμου πάει στα Αστικά ΚΤΕΛ – με το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής.

   Το ετήσιο συμβατικό τίμημα του έργου (Συμβατικός  Προϋπολογισμός) ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων εξήντα οκτώ χιλιάδων εξακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ & τέσσερα λεπτά (268.644,04 €), περιλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% και έχει προϋπολογιστεί ως άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στις επί μέρους δαπάνες. Σύμφωνα με την τοποθέτηση του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Νίκου Λυκούδη, το ποσό είναι λίγο αυξημένο, καθώς υπάρχει αντίστοιχη αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης.

Οι δαπάνες αυτές αφορούν:

  1. Το λειτουργικό κόστος κίνησης των αυτοκινήτων, το οποίο υπολογίζεται ως το γινόμενο των εκτελεσθέντων πραγματικών χιλιομέτρων στις γραμμές (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) επί το χιλιομετρικό κόστος.
  2. Το κόστος των οχημάτων περιλαμβάνει, τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας.
  3. Το ενδεικτικό κόστος των οδηγών, που συμφωνείται στις 15.998,04 € σαν ενδεικτικό κόστος από μισθοδοσία ανά οδηγό το έτος. Περιλαμβάνονται αμοιβές, εργοδοτικές εισφορές, κ.λ.π.
  4. Λοιπές πάγιες δαπάνες διοίκησης, διαχείρισης.
  5. Περιλαμβάνεται το εύλογο κέρδος του ΚΤΕΛ.

Οι τιμές των εισιτηρίων θα παραμείνουν ως ίσχυαν και το 2019.

   Όπως θύμισε ο κ. Βαβατσικλής, αυτό το θέμα είχε απασχολήσει την ΚΕΔΚΕ σε ένα συνέδριο του 2006 που είχε πραγματοποιηθεί στην Πάτρα, και τότε είχε υπάρξει δέσμευση πως οι Δήμοι που λειτουργούσαν την Αστική Συγκοινωνία θα επιχορηγούνταν για αυτή. Για αυτό και ζήτησε από την διοίκηση του Δήμου να ενδιαφερθεί για το θέμα της χρηματοδότησης από το αρμόδιο Υπουργείο της Αστικής Συγκοινωνίας στην Κομοτηνή, ώστε να γίνει και πιο αξιόπιστη, αλλά και να μην επιβαρύνεται για αυτή ο Δήμος.

Κλείνοντας να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την απόφαση ενδεικτικά οι τρείς γραμμές θα είναι:

Γραμμή 1:Από τα εργατικά Κικιδίου έως Θρυλόριο – Εργατικά υποσταθμού ΔΕΗ, μήκος γραμμής 27χλμ.

Γραμμή 2:Από Νέα Μοσυνούπολη – Κολυμβητήριο, μήκος γραμμής 12 χλμ.

Γραμμή 3: Από Στρατώνες – Σιδηροδρομικός Σταθμός, μήκος γραμμής 10 χλμ.

Γενικώς έχουν διατηρηθεί οι ίδιοι συντελεστές με αυτούς που είχαν οριστεί και στην τρέχουσα σύμβαση του έτους 2019, δηλαδή:
-ο συντελεστής ελαστικών είναι 0,035 ευρώ/χλμ.,
-ο συντελεστής συντήρησης 0,2 ευρώ/χλμ.,
-επίσης έχει διατηρηθεί το ίδιο ωριαίο κόστος οχήματος 1,36 ευρώ/κλμ. και το ίδιο ωριαίο κόστος οδηγού στα 8,08ευρώ/ ώρα με ετήσια μισθοδοσία των οδηγών στα 15.998,00 ευρώ.

Share it